Thursday, August 6, 2009

7 Ogos 2009

arini x masuk office,terus g court jalan duta utk buat file search kat sessions court.x sampai 5 min terus nombor aku dipanggil sbb x ramai pn org kat sne.by right aku leh terus filekn petition utk chambering,tapi sbb x masuk office utk amek duit drpd Is, so aku x filekn arini la.x pe la,ari isnin nnt je la.then,terus naik shuttle utk balik office.kol 12.15 sampai kat office..sbnarnya aku ingat nak balik umah dl jap..then masuk balik office kol 2 nnt.tapi cam melampau la pulak kalo wat cam tu.
kat office,Pn Azizah x dtg lagi arini.anak die demam panas.and rupe2nya ramai gak yg x datang office.ada yg x bape sihat..macam2 la..serentak lak tu.so, x jadi la rancangan aku ngn ina utk belanja diaorg mkn cekodok and pisang goreng ptg ni utk hi tea.hehe!x pe,nex wek je la..
barang2 byk x kemas lagi..malam ni bas bertolak kol 9 malam.tetiba cam x sabar2 lak nk balik umah.ada banyak benda yg nk dibeli dan ada banyak yg nk dimakan ble balik umah.hehe!hancur diet..hampes je..
ari isnin ni x nak masuk office la pagi tu.aku nak terus g court jer.setelkan pape yg patut dl.
hmm...sekarang ngh marah dan kecik ati ngn org yg kejam tu.as u wish la..u will get what u want..

No comments:

Post a Comment