Thursday, June 25, 2009

mana pegi sume org nie..?rasa acm pelik jer ble blk umh, x de org..x meriah.cimut ngn wiha mmg slalu blk lewat.biasa lps mgrb br diaorg sampai kt umh..aku pom takut nk tegur ble tgk muka diaorg tu..sgt t'tekan jer.tiap2 ari kuar awl2 pg n blk lwt..diaorng ckp,byk keje kt ofis..that is one of the reasons np aku x nk wat chmbering kat firm yg agak jauh..yg kn naik bas, tunggu teksi..padahal leh jer cari mn2 firm yg dkt.aku mmg mls sgt2 nk dk b'diri tepi jln utk tunggu public transport..kalo ujan lagi la..adoi,bencinta la jwbnya..

skrg nie,tiap2 ari aku dgr cimut ckp yg die benci gler wat chmbering..x suke gler2..gulp!teruk sangat ker?then, die ckp yg aku x rasa lagi tekanan yg s'bnr2nya while doing chmbering..alaaa..jgn la takutkn aku cm tu..hmm..tp x per, no matter wht,aku kn b'sedia and sntiasa b'sedia..

tp,to be honest, aku dh t'fikir utk tukar firm lain jer..e,jahatnya fikiran cmni..pdhal br sminggu aku kt stu.cmne nk b'tahan sampai tahun dpn nie?tiap2 ari aku dh dk m'hitung ari,m'hitung masa..cpt2 laa b'lalu waktu..biar cpt aku dpt certificate of practice utk b'gelar seorg lawyer..then,baru la aku nk concentrate dlm bidang fotografi lak..i luv it so much,k!u knw wht...dr dl lg aku b'angan2 utk memiliki kedai gambar sndri..ske sgt2 amek gmbr, then edit gmbr tu biar jd cntik.especially utk gmbr org kawen sbb aku ske tgk gmbr kawen yg cntik.paling best kalo gmbr tu gmbr candid..:)

Arghh!nape rs tensen sgt niee..?!!ni msti pasal sakit ati ngn makhluk tu..eee...suke wat aku sakit ati jer..

ble makin dewasa,kte b'depan ngn makin byk masalah dan cabaran...sume tu yg akn buat kte jadi lbh matang..

kalo dl,zaman sek rendah dl..aku selalu tgk padang sek aku sgt besar dan luas..saujana mata memandang.sumtimes rasa cm x mungkin aku leh sampai ke seberang pdg sne kalo jln kaki.tp skrg, ble lalu depan sek tu dan tgk padang yg sama tu..aku langsung x rasa yg pdg tu sgt luas pn..even sumtimes,aku tgk pdg tu dgn x de pape perasaan..sbb ble makin dewasa,kte akn b'depan ngn segala macam dugaan yg lbh besar..kte lihat sesuatu perkara tu melalui perspektif yg lbh luas dn menyeluruh..dari segala sudut yg b'beza..sdgkn waktu kecil dl, kte x t'lalu t'dedah ngn dunia luar,pandangan kte t'hadap s'suatu sgt t'batas dan x begitu t'buka..thts y kte melihat s'suatu itu besar walaupun pd hakikatnya it just a small matter..nothing to be worried bout.

cepatnyer masa b'lalu..kalo la sume nie hanya mimpi jer..belum puas lg rasanya menikmati keseronokn zaman kanak2..sigh!tp sume nie bkn mimpi..sume nie realiti yg sdg aku lalui..

arghh...ble nk b'akhr penderitaan nie..

No comments:

Post a Comment