Wednesday, July 29, 2009

counting..

kat office skrg..ngh m'hitung hari untuk kuar dari sni..tapi sume reminder letters tu x siap lagi..semalam dah bagi Pn Ain checked the draft, but then banyak lak yg die suh edit balik.yg kalakarnya, die leh tanya aku ke yg draft reminder letters tu..padahal Pn Ain sendiri yg wat sume tu last week.adooiii!so aku kn edit balik sume surat yg dah siap aku printed out..seminggu dk wat benda yg sama jer..

pg sok nk g court utk jmpa ngn Mr.Murali..tanya and setel pape yg patut dan x patut..

td Dr msg bgth yg die dh ok sket arini..smlm die masuk ward sbb sakit batu karang.hmm...kalo ma tahu, mesti ma bising.die tu slalu makan x menentu..bz sgt la ngn keje konon..eeee..wat org nympah jer.

nex week la baru blk umah..this coming weekend nk g shopping and release tension dl..actually nk jer blk mggu ni gak sbb nk blk bincang ngn abah pasal bli kete..rasanya masanya dah tiba for me to have my own car.dari dulu abah dk wat tawaran,tp aku x nk lagi..alaa..stkt dk kt uia tu,jln kaki jer g kls.cam x perlu sgt pn ada kete sndiri..tp skrg, i have to admit that having a car is kinda necessity and necessary lak..(^_*)hehe!agak2 abah bagi x?hmm...i think it should be okay with him..x kisah la abah nk bagi kete apa pn..

ha,td ma called..and aku dah bagitahu pasal kete tu.ma gelak jer..kebetulan along ngn husband die skali ngn syakir ada kt umh skrg..diaorg blk kg sbb sedara kpd my bro in law meninggal dunia 2, 3 ari lps..so,diaorg terus sambung cuti sampai weekend ni la.agak2 dalam smggu gak diaorg dk umh.eee,jelesnya!t'tb cam rasa nk blk umh lak mggu nie..:)

actually ma called tadi sbb nk tanya pasal keje la..jadi x aku kuar dari stu..ble start kt tempat baru..ble nk blk umh..hehe!mesti ada soklan tu punyer.dah agak dah..kalo sume ada kat umah,mesti jiran2 ingat ada kenduri kat umah ktorg.meriah, riuh rendah..:)abah ngn ma lak,pantang anak2 sume balik,ada je idea diaorg nk wat jamuan makan ala2 kenduri..dah byk kali org salah phm ingatkan mmg btl2 ada kenduri sbb skrg pn ramai yg ngh tunggu turn kenduri aku jer.hehe!poyos!actually x sampai ati nk hampakan org yg dk t'tunggu2 tu,tp aku x leh nk wat apa sbb x jumpa lagi..kat mana nk cari nie..?ee..kalo la die tu ada kt shopping complex ker..mesti aku akan cuba kumpul duit sebanyak mungkin utk beli orang tu..cam aku bli handbag,kasut n baju..hehe!x patut...

bencinyer org2 yg asyk bz memanjang...BENCIII!!!

No comments:

Post a Comment