Tuesday, July 28, 2009

kebosanan

sekarang dok kat office..tapi sangat2 la bosan dok menaip reminder letters utk client datang sign memo of charge.aku start wat surat nie dari ari isnin lagi..kena wat utk sume 41 files.arrghh!!bosan yg teramat sangat!!!!!!

pg semalam dah bagitahu k.dek pasal tukar master tu..she said,"if the BAR Council allows it, then just go je la."hmm..nasib baik die x t'kejut sangat masa mula2 dengar aku nak tukar master tu.kalo x, aku pn x th nk explain cmne lagi..:) well,of course i wll go..then, kecoh la satu office ble dapat tahu pasal tu.hmm...whatever!aku dah x de perasaan to be here any longer.tapi k.dek x b'putus asa gak..still dok mempengaruhi aku to stay je.ble dah abis chambering kat sni, nti baru le g keje kat firm lain.errmm...thanks, but no thanks..i have made up my mind.

by right,i dont have to come here dah this week..aku leh b'cuti..balik umah ke..tapi ble mengenangkan yang keje kat sni berlambak lagi, aku t'paksa gak datang.kesian gak nk tinggal camtu je sume keje yg aku patut siapkan.so,here i am today..tulis blog kat office.hehe!actually rasa geram and nyampah sangat2...!bosan ngn sume ni!BOSANNN!!!

ari jumaat nie rasa cam x nk datang jer.skrg nie dah sampai tahap...lantak la kalo Pn Ain x nk sign form 8 pn..i dont give a damn.dah malas nk pkir.no matter what, nex week dah kn start chambering kat firm baru.

semalam kak rohani ada cakap yang dalam ramai2 chambering student kt kka,aku sorng jer yg berani..nape?sbb katanya aku berani buat keputusan and amek tindakan nekad camni.yg sbl2 ni,diaorg sume t'paksa bertahan jer walaupun makan ati and langsung x gembira kat sni.tapi tiap2 ari mengadu ngn kak rohani yg diaorg nyesal masuk sni.hmm..tapi dulu x seteruk sekarang i guess..rite?pape la..at least diaorg dah berjaya mengharungi sume penderitaan..

okay..sekarang aku mmg btl2 and sgt2 BOSAN!

dah x sabar2 nk tunggu weekend sbb nak release tensen ngn g SHOPPING & TGK WAYANG!!!sume org tanya aku nk kuar ngn sape..hmmm...kuar sorang je la.org lain tu dah ada plan masing2 during weekend.cimut nk blk kg..wiha lak blk umh kakak die..so,aku kuar sorang je.muktamad!nti kte g shoppingggg..jgn sdey2 and bosan and stress lagi..(^______^)

jom njoys!:)

No comments:

Post a Comment