Friday, July 31, 2009

a peaceful wekend...

arini pagi2 lagi dah bangun..lps solat subuh,prepare brekfst and makan sorang2 je la.orang lain sume dk tido lagi..confirm x bangun selagi x kol 1 atau kol 2 ptg..hmmm,dah separuh hari d bazirkan ngn tdo jer..x pe la, diaorg keje penat kot ari biasa.so,wekend cm ni la kalo nk balas dendam pn..:)

sbnarnya cadang nk kuar arini..g shopping and tgk wayang.tapi...t'tb t'fikir pasal H1N1 yg ngh menular ngn serious skrg,wat aku jd takut lak..baik dk umah jer.alaaa...t'gendala sume rancangn..hmm,kte hanya mampu merancang, tuhan yg menentukan..

arini 1 ogos..semalam 31 Julai dah berakhir la segala2nya..pasni aku x akn m'jejakkn kaki ke kka lagi..aku ingatkan aku akn kuar dari stu ngn cara baik sbb masuk stu pn ngn cara baik sebulan stgh yg lalu..tapi rencana Tuhan yg t'tulis utk aku adalah sebaliknya..

so,selagi aku hidup,aku akan ingat segala kata2 Pn Ain tu..aku x akan lupakn kata2 angkuh dan sombong daripada seorg yg b'gelar ketua..cuma satu jer yg aku nk ingatkan..

"what u give u get back.." and "what goes around comes around..."

No comments:

Post a Comment