Friday, July 17, 2009

2nd opportunity..

wekend cam biasa la..dok umah, basuh baju, kemas pape yg patut..x t'fikir lak nk kuar g mn2..lagipn, x th nk g mn..hehe!so,baik dk rehat kt umh jer.

arini dah ok sket..dh x pening and confuse lg.keputusan dh dibuat..smlm dh bincang ngn abah, and abah dah bagi restu.(^____^)saayaanngggg abah!he always gives me full support..very suppportive father,k!actually abah x halang and the same time x galakkan gk..abah bagi pendapat utk pros and cons dlm mana2 keputusan yg akn aku amek.so,pkir la sendiri and tanggung la sndiri segala consequences..skali melangkah,dh x leh undur blk..

x sangka gk dlm dk b'gurau nk tinggalkn firm ni,rupa2nya btl2 jd kenyataan..tambahan lak Uncle mmg btl2 nk aku g kt firm kawan die tu.senang sket die nk monitor aku katanya.lagipn die dh ckp kt aku dr dl lagi suh aku bgth die ble nk stat wat chambering..tp aku x bgth pom..pandai2 jer g kka and doing chmbering there,alone.:) b'dikari la kononnya.hehe!then, dah kantoi ngn die..mcm2 yg die tnya psl firm kka,and die cam btl2 marah and x setuju aku wat chmbering kt sne.argh!tensen nyer!so,die suruh aku tukar master.ee..geramnyer!ske2 die jer..mentang2 la dh diberi mandat oleh abah utk jaga aku kt sni.eksen cam abah lak..

so,since abah pom cam ok jer ngn idea tu..so aku ikut je la..t'pulang la uncle nk aku suh aku g firm die kt bukit bintang or stay sni,tp g kt firm kwn die utk didera teruk2 oleh kwn die tu..hmm..whatever!jnji die x suruh aku dk umah die je.x ske!

so,x pe la..lgpn mmg dr dl lg aku rasa cam x leh nk stay lama kt kka yg lebih kpd conveyancing..sdgkn kalo ditanya skrg..to be honest, aku lbh ske litigation.aku nk g court,b'campur ngn senior lawyers yg lain,n to realise that i m a lawyer..besides,aku nk speak out on behalf of the client in accordance with the law..aku nk dpt pengalaman cm tu..nk buat sebanyak mungkin kesilapan masa ngh wat chambering skrg..so tht sume tu leh jd guideline utk aku in the future.tp aku rasa sgt sayang dn rapat ngn org2 kt stu..dah cm family sendiri..

nth la..cuma aku btl2 rasa that i have to walk away..aku ada impian dan cita2..yg mana sume tu diri aku sendiri yg akn menentukannya..so,aku kn firm ngn my own decision.lgpun,mmg dari dulu lg aku x ske kalo kalo kebebasan aku disekat.i have absolute rights to do wht i wana do in my life..just let me do it and experience it..then there wil be no regret in my life..

"if u had one shot,one opportunity to seize everything you ever wanted in one moment..would you capture it or just let it slip..?"

No comments:

Post a Comment